01 - wstęp i sprzedaż


Witam wszystkich ciepło!
Jestem Ayame, zajmuję się cosplayem i głównie o tym będzie ten blog.
Założyłam bloga aby pokazywać swoje prace, podczas tworzenia jak i skończone, wstawiać sesje zdjęciowe oraz zdawać relacje z moich podróży.
Moje podróże...w sumie podróżuję coraz mniej (tak, tak, kryzys! :D), ale wiadomo, wakacje przyjdą, a zdjęcia z różnych zakątków Polski czy Europy i tak są i tak! A więc czekamy do wakacji!
Co do cosplayu to zaczęłam dopiero niedawna. Mam za sobą kilka strojów, możliwe, że z biegiem czasu powstawiam zdjęcia w nich.


Ale na tą chwilę chciałabym ogłosić sprzedaż stroju!


Dziewczyna w różowych włosach ma białą sukieneczkę i czarne kozaki. I otóż właśnie sukienka oraz buty wystawiam na sprzedaż!








Cena, którą podam jest oczywiście do negocjacji + wysyłka (do uzgodnienia)


Zbliżenie na buty



-








Niestety lepiej widocznego zdjęcia stroju nie mam, ale według mnie dość dobrze widać. Sukienka ma pod spodem tiul, który można z łatwością odpruć.
Sukienka ma rozmiar uniwersalny jest ona między s/m(około 38), materiał na piersiach jest rozciągliwy. Buty są rozmiaru 38. Cały strój został założony tylko raz do sesji zdjęciowej!
Cena stroju: 100zł
Więcej informacji: ayame_@amorki.pl

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.