11. Tygryskowe spodnie - Burda 7/2011

Dzisiejszym tematem na blogu będa moje nowe spodnie, które sama wykonałam~

Będąc w Krakowie miałam okazję obejśc kilka sklepów z tkaninami. Mają wiekszy wybór tkanin, wzorów, kolorów, cenowo nie są zawyżone. Zakupiłam tam najzwyklejszą, czarną dzianinę.

Ale zacznijmy od tego jak to się stało, żee psotanowiłam zrobić luźne spodnie...nawet powiem, że dresowe. Nie przepadałam nigdy za spodniami z opuszczonymi kroczami, luxnymi, a tym abrdziej za dresami.

W ostatnim czasie czoraz więcej oglądam występów, teledysków i backstage'ów z koreańskimi gwizadami popu. Bardzo podoba mi się moda, która tam się przewija. Ale wróćmy do spodni.

Kilka razy na nagraniach przewinęły mi się pewne pomarańczowe spodnie z tygrysim wzorem na bokach. Najpierw widziałam je u G-Dragona (z grupy Big Bang), nastepnie u CL (2NE1), a na końcu u Baekho (NU'EST), a dodatkowo u Yongguka (B.A.P) spodnie całe pokryte pasami.

GD i CL


Baekho

Yongguk (nie trudno się pomylić, że to ten w dresach :D )


W wakacyjnej burdzie z 2011 roku wzięłam wykrój na dresowe spodnie z obniżonym kroczem. 



EFEKT:


Możliwe, że następne dresowe spodnie będa na wzór Taeyanga (Big Bang)



To na tyle z mojej strony odnosnie tygryskowych spodni. Mam nadzieję, że wywarły na was dobre wrażenie  ^o^

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.