review ☆ LensVillage - Dueba Dreamy.i Grey

Dziś zrobię małą recenzję moich soczewek z LensVillage.
Notkę miałam dać w czasie świąt, niestety wyjechałam i zapomniałam z soba zabrać karty z internetem (brawo ja), tak więc notka spóźniona.



No i spóźnione życzenia. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń~
Cóż pozostało mi życzyć jak Zajac już sobie poszedł? ;;A;; Mam nadzieję, że święta się Wam udały :3 ja jestem bardzo zadowolona i tylko czekam na rzeczy, które zakupiłam za pieniądze, kóre dostałam :D

Dueba Dreamy.i Grey

zdjęcie z fleshem

 Szare soczewki, które bardziej można by rzec, że zszarzają tęczówkę, powiekszają oko i sprawiają, że spojrzenie jest wyrazistrze.
Moge powiedziec od razu, że je polecam.

Komfort 5/5
Chodziłam w nich cały dzień nie raz i nie dwa, nie miałam jeszcze nieprzyjemności po nich, a więc daję max. A średnio nosiłam/noszę je około 8godzin.

Kolor 
Co prawda wolałabym aby były mooocno szare takie, no, bardzo widoczne szare. Ale w zalezności do swiatła albo sa szare, albo widać taki przymglony zielony odcień mojego oka. Oczywiście jak wspominałam dają oku wyraziste spojrzenie.
Są tez inne kolory: brazowy, niebieski, zielony, fioletowy, różowy

Wielkość i żywotność
14.5mm, akurat nie rozwalają jakoś baardzo mocno oka, ale czasem efekt maślanego wzroku jest. Mają rok 'życia', chociaż nie noszę soczewek na codzień, więc zaryzykuję i nawet spóbuję założyc je po upływie tego 'terminu'.



Soczewki zamawiałam razem z Lambdą (identyczne). Zapłaciłysmy około 30zł za parę dzięki kodu rabatowego i przecenie tych soczewek, do tego każda dostała po pudełeczku na soczewki (rownież użyłam kodu). Ja przygarnęłam fioletowe a Lambda różowe :3


Kody różne znajdziecie na twitterze sklepu oraz łatwo wyszukacie innych poprzez google.


Porównanie mojego naturalnego oka (kolor, wielkość) do oka z soczewką

z fleshem i juz w makijażu

a tutaj zdjęcie gdzie jestem tyłem do światła dziennego

 
światło naturalne(czyli patrze w strone okna xD)

dorzucam jeszcze fotkę w ciemnym pomieszczeniu ze sztucznym światłem, soczewki sa już sztuczniejsze i oko wydaje się ciemniejsze niż w świetle dziennym




I na dziś to tyle. Następną notkę postaram się zrobić w tę sobotę~

Bai bai~








0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.