review ☆ Maybelline Dream Fresh BB

Maybelline Dream Fresh BB to BB creame. Ma on 8 'funkcji':
efekt naturalnego rozświetlenia • wyrównanie kolorytu  • SPF 30 • Nawilżenie przez cały dzień • koryguje niedoskonałości • nietłusta formuła • widoczne wygładzenie • uczucie świeżości



ad 1, 3, 4, 6, 8 - tutaj się zgodzę, ale
• wyrównanie kolorytu - niestety mam widoczne naczynka i jesli tej czerwieni nie zniweluję jaaasnym korektorem to tak średnio matuje te 'plamy', a co dopiero jak się zaczerwienię ;)
• koryguje niedoskonałości i widoczne wygładzenie - mam cerę trądzikową i niestety tego nie zakrywa, nie zmniejsza tego zaczerwienia wokół 'gówienka', również muszę używać korektora aby pomógl, a przez taką cerę, mam różne niefajne drobne krosteczki, więc i wygadzania nie ma ^^"
• minusem jest to, że nie jest matowy, a raczej świecący i trzeba używać pudru

Utrzymuje się on cały dzień, więc to wielki plus, łatwo się rozsmarowuje, jest lekki i nie czuć go na twarzy (tak jak garnier BB). Nie powoduje mi pryszczy, nie przetłuszcza ani nie wysusza mi cery. jedyne co to musze uzywac transparentnego czasem pudru aby zmatowić moja skórę.

zdjęcia (nie mam makijażu, sa bez obróbki xD):

bez niczego D: (pierwsze zdjecie z fleshem, drugie bez)

z BB i korektorem na tych większych 'czerwieniach' (pierwsze zdjecie bez flesha, drugie z)

A tu już w pelnym makijażu(i obróbce graficznej) i nowej fryzurce :D

No i tyle ode mnie odnośnie tego produktu ^^
a teraz outfity i nowa fryzurka:



tunika: second hand
szorty: H&M
kardigan: H&M
rajstopy: ebay
buty: DeeZee
torba: Biedronka
okulary: ebay

takie...nie wiem, dziwne, ale kocham tę spódnicę <3

chyba prócz pokerfejsów nie wychodzę dobrze na zdjęciach ._.

t-shirt: H&M
spódnica: second hand
buty: allegro
naszyjnik: ebay
okulary: ebay
etui na telefon: allegro


Bai bai :3



4 komentarze:

  1. Jejku, ta ostatnia stylizacja jest genialna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie z dostępnych na polskim rynku kremów bb te z maybeline są najlepsze <3. Są najjaśniejsze i lekkie - to ich największy plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz maybelline wydał ten Pure BB i wg mnie jest lepszy i nawet jaśniejszy. A dot ego bardziej matowy.
      Z tego co patrzyłam jeszcze w Douglasie to Pupa ma tez jasny BB i wygląda na taki dobry (miałam nanieisony na szyję, bo nie chciałam zmywać swojego makijażu), tylko cena to nie 22-23zł a około 70-80zł

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.