review ☆ Kosmetyki do ust od BELL

Bell to polska firma, moja babcia korzystała nawet z kosmetyków tej firmy. A ceny naprawdę są małe
W Bell są dostępne (z tych co ja wiem):
- podkłady
- kremy BB (około 26zł)
- lakiery do paznokci (około 12zł)
- cienie do powiek (około 25zł kilka kolorów)
- tusze do rzęs (około 15zł)
- kredki do oczu
- szminki, pomadki, błyszczyki i tinty (od 10zł)
- pudry

Jakiś czas temu zakupiłam tam tint oraz błyszczyk, w gratisie dostałam kolejny błyszczyk!



moje usta bez kosmetyków - są nieco przyprószone pudrem


1. ROYAL GLAM (nr 061)
cena: około 13zł



"Trwały błyszczyk z aloesem", nawilża usta, utrzymuje się jak przecietny błyszczyk, ale wiadomo jedzenie czy picie ściera. Ma bardzo przyjemny zapach oraz robi je miękkie, ale troszkę potrafi się kumulować w jednym miejscu. W momencie nałożenia go za dużo w jednym miejscu trudniej sie rozprowadza. Dostępne są różne kolory.



2. LIP TINT (nr 5)
cena: 10,40zł


 "Trwale barwiacy błyszczyk do ust", na ustach jest matowy (dla mnie to minus przez małe usta, mi pasuja tylko rzeczy na ustach, które są mokrawe ._.), trzyma się kilka godzin, trudno go zetrzeć (nawet po starciu zostaje lekki 'cień' po nim), intensywne kolory do wyboru (dwie czerwienienie, ceglana czerwień, róż i fiolet), na początku tak dziwnie jakby mrozi usta, pachnie tak nietypowo (dla mnie nie jest to nieprzyjemny zapach).


Tutaj macie jego wytrzymałość, wodą go nie zmyjecie, chyba że szorując, a na noc nie zmyłam  ust (zmęczona byłam) więc macie dowód że naprawdę jest trwały

3. Sensique TrendyColour (bezbarwny)
cena: około 5zł (z przeceny)
Kupiłam go specjalnie do tintu od Bell, wiec go wrzucam też, fajny i niedrogi i warto mieć jakiś bezbarwny błyszczyk jednak ^^





4. AIR FLOW Colour Boom (nr 03)
cena: około 13zł (ale ja go dostałam w gratisie)


Błyszczyk do ust, o przyjemnym zapachu lekko balonowym, usta są mięciutkie, kolor intensywny, różne kolory (4 do wyboru), utrzymuje się jak przeciętny błyszczyk






Macie dwie fotki z wczorajszej sesji na lalkowego elfa, mam nadzieję, ze ten efekt został uzyskany:





baibai~

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.