BEAUTIFUL DEFORMITY



Jakoś podczas świąt zamówiłam sobie najnowszą płytę GazettE w edycji limitowanej (w ramach prezentu od taty), a dzisiaj dotarła do moich łapek :3





Bardzo zdziwiłam się, że przesyłka jest tak duża a wysłana jako…list xD" KLIK
Zamówienie złożyłam na CDJapan.co.jp, z przesyłką lotniczą rejestrowaną zapłaciłam około 350zł, użyłam również 300punktów jakie mi cdjapan zaoferowało, za co im dziękuję, bo wydałam nieco mniej. Z początku miał płytę zamówić mi tata z amazon.de, ale kiedy powiedzieli mu cenę z przesyłką (jakieś 500zł) - ogromna przesada, mają dodatkowe 100% ceny płyty z CDJapan - tata postanowił przelać mi pieniadze i mam z nimi zrobić co tylko chcę. No to widzicie co zrobiłam, huehuehue



Najbardziej mi zależało oczywiście na muzyce. Ściągnęłam sobie jakiś czas temu tę płytę i naprawdę byłam w niebo wzięta, bo od DIM dawno nie spodobał mi się CAŁY ich album. Co prawda mam TOXIC, ale nie wiało według mnie rewelacją.  Do tego...wiadomo, mając płytę jakość muzyki od razu się poprawia. Teraz słyszę basy, bębny…tak wszystko dokładniej. A naprawdę wyczuliłam i nieco rozpieściłam sobie słuch przez inne płyty odtwarzane przez dobry wzmacniacz i głośniki.
Oczywiście bardzo przyciąga uwagę okładka wykonana na wzór rzeźby. Połączyli 5 zwierząt, które chyba odzwierciedlają członków zespołu: tygrys (Ruki), sowa (Aoi), wilk (Reita), orzeł (Uruha) i kozioł/bawół (Kai). Dodatkowo nakłoniły mnie jeszcze plakaty zawarte w 'malformed box'. Za cenę 350zł zaoferowali dużo, pokaźnie i z klasą jak przystało na GazettE.

ta okładka samej płyty, nie pudełka jest bardziej przerażająca .o.

dwa plakaty pokazujące okładkę w 'kolorze'
plakat do piosenki "LAST HEAVEN", po drugiej stronie jest nazwa piosenki oraz tekst do niej (z każdym plakatem jest podobnie)
dołączyli również plakaty każdego z nich (plus komentarz ich po drugiej stronie) oraz wspólne zdjęcie 
w pudełku znajduje się 30 plakatów oraz płyty: CD i DVD

wnętrze: po prawej znajduje się płyta z piosenkami, po lewej DVD z "MALFOrMED BOX" i "INSIDE BEATS"


Ze zdjęć to wszystko. Jestem naprawdę zadowolona z zakupu, następne co bym chciała to nagranie DVD z koncertu (któregokolwiek) chłopaków. Mam jedno z 2010. GazettE urzekło mnie swoimi występami, głosem Rukiego live i tym jacy są energiczni na koncertach. Jak obejrzałam pierwsze trzy razy ten koncert na dużym ekranie telewizora..popłakałam się razem z nimi na koniec koncertu. Naprawdę te emocje ;A; dlatego koncerty są takie wspaniałe i chyba je czasem mieć lepiej niż limitowaną płytę. 
Jednym z moich marzeń jest pojechać na koncert the GazettE. Mówię poważnie! Miałam podkówkę na twarzy jak zobaczyłam, że chłopaki nie zagrają ani w Wiedniu, ani w Warszawie, ani w Sztokholmie (bo w te miejsca mogę się dostać) i licze na ich powrót do Europy <3

Niestety PSC bardzo pilnuje praw autorskich i z nowszych piosenek nie mogę znaleźć niczego na yt, a chciałam Wam zarzucić "LAST HEAVEN", zamiast tego macie moją ulubioną piosenkę z DIM, a tamta poszukajcie sami.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.