Libster Blog Award

Dostałam nominację od Mei, nikogo nie będę nominować, chociaż mam sporo blogów, które chętnie przeglądam i czytam :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Od jakiego czasu prowadzisz bloga? Niby od lutego 2012, ale miałam przerwę długą i tak porządniej zajęłam się prowadzeniem go od marca 2013.
2. Zdarzyło Ci się odstać niemiłe komentarze? Nie raz, nie dwa :)
3. Jakie blogi najbardziej lubisz czytać? Chyba modowe i kosmetyczne.
4. Jak spędzasz wolny czas? Rozmowy i wypady ze znajomymi, tumblring, fejsboking i inne internetingi.
5. Ulubiona książka? Chyba każda od Murakamiego i Mały Książę
6. Lubisz się wyróżniać? Wydaje mi się, że tak? xD"
7. Posiadasz swój ulubiony styl? Mój ulubiony mój styl? Um..chyba takie bardziej rockowe stylizacje.
8. Jesteś tolerancyjną osobą? Tak :)
9. Posiadasz tumblra? Si KLIK
10. Co sądzisz o nadmiarze emotikonów? Przeszkadza Ci to, czy raczej przymykasz oko? Jak jest ich za dużo i są z tych japońśkich (przesłodzonych) to tak, ale sama używam dość sporo emotek ^^
11. Jaki byłby twój wymarzony prezent? Taki, który mnie zaskoczy pozytywnie.


Jeśli macie jakieś do mnie pytania to zapraszam do komentowania postów na blogu lub fejsbóku albo zapraszam na mojego aska KLIK
Macie kilka filmików ode mnie aby nie było nudno: 






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.