review ☆ Geo Nudy Green




Soczewki zamówione z lensvillage.com (^link w nazwie soczewek^), Według mnie cena przystępna. A soczewki sa moim faworytem, pewnie skusze się zamówić je ponownie!
Razem z nimi dostałam pudełeczko zwierzątko xD niestety z jednej nakrętki wypadła uszczelka i ja zgubiłam, więc nie mogę go używać >:



Specyfikacje

wielkość: 14.2mm
żywotność: rok
krzywizna: 6.8mm

Komfort 5/5

Spokojnie nosze je 7-8, a nawet 9 godzin. Nie czuję ich na oczach, nie jeżdżą mi po nich, nie widzę przy zmęczonych oczach takiego jakby szarego 'nalotu'.

Kolor 5/5

Jako, że mają niezbyt mocną czarną obwódkę nie dają mocnego sztucznego efektu, są idealne na co dzień (plusa maja u mnie, ze nie są też ogromne, a i tak fajnie powiększają oko). Idealnie stapiają się z moim kolorem oczu.
Można kupić jeszcze 4 inne warianty kolorystyczne oraz ich większa wersję Geo Super Nudy.






przetrwania tygodnia, baibai~





2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.