Zipper August and September 2014

Jako, że nie dałam rady zrobić w sierpniu przeglądu Zippera połączę dwa numery. Niestety moje zamawianie skończyło się jak na razie na sierpniu >:




Sierpień

Zaczniemy od sierpnia. Niestety nie mam zdjęcia kosmetyczki, ale w tym numerze dodatkiem była kosmetyczka z motywem Śpiącej Królewny (po Animatsuri była cała ofafluniona, leży wyprana, ale jakoś zapomniałam ją zabrać xD").









Lubię jak dają różne rozwiazania na jeden ciuch~
W modzie dla dziewczyn dalej królują jasne ubrania i raczej typowo dziewczęcy wygląd (np. ścięcia włosów/fryzury oraz makijaże). Fajne są buty dla kontrastu, sportowe/adidasy, dość ciężkie do sukieneczek i spódniczek. Nadal ubierane są skarpetki, dawno nienoszone jeansy z wysokim stanem, midi spódnice.
Dla mojej uciechy zaczynają być chłopcy! W końcu gazeta streetfashionowa spojrzała na płeć męską. 








Wrzesień

Do gazety dołączona jest torba w Snoopiego z firmy Candy Stripper.




















Moda bardzo się nie różni od tej z sierpnia. Troszkę jest ciemniej, weszła krata. Bardzo fajne są tutoriale na farbowanie włosów w domowych warunkach. Troszkę czuję jednak zawiedzenie odnośnie makijaży, bo są bardzo delikatne i prawie wyglądają jednakowo jak z Popteena. 

Zastanawiam się czy nie robić również takich przeglądów z Kerą. W jednym poście dawać Kere i Zippera. Bardziej mnie interesuje aktualnie KERA, ma o wiele ciekawsze stylizacje, ubrania, makijaże...wszystko. Dobrze też zobaczyć Zippera dla pokazania wykorzystania jednej bluzki do kilku kombinacji. Więc....postanowiłam będę obu gazety robić takie przeglądy xD"

Jak podoba się Wam pomysł? Może macie jakieś pomysły na wykonywanie tych postów? 

Baibai~

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.