Pyrkon 2015

Hej, witam wszystkich. Dawno mnie nie było, ale wracam i pewnie w tym tygodniu posypia się posty z moich wypadów! Dwa koncerty kpopowe (może razem je opisać?) oraz Frankfurt (nie tak jak opisałam wstępnie Wiedeń, będzie więcej rzeczy w jednym poście, więc może mi to zająć!).



Wracając do tytułowego eventu~ Kilka dni temu wróciłam z Poznania z jednego z najpopularniejszych konwentów. Udało mi się z Lambdą zrobić cosplay z Mario Bros. Uważam te postacie za bardzo zabawne w odtworzeniu. Świetnie się bawiłam, spotkałam wielu ludzi, a nawet nie czułam większego zmęczenia małą ilością snu~


Do Poznania przyjechałam w piątek, aby spotkać się z Krisem oraz na spokojnie posiedzieć z Lambdą. Ten dzień spędziłam z Krisem wypadem do Gołębnika (polecam, przyjemna kafejka), a potem u Lambdziałka w domu. Następnego dnia udałyśmy na conplace spotkać się z Krisem. Pomagałyśmy mu pomalować się do cosplayu, który wyszedł Mu naprawdę, naprawdę kosmicznie!
Zdjęcia z eventu znajdziecie w cosplayu tutaj KLIK

z Lambdą (jako Mario) i Krisem (jako Sionem z LOLa)

Ogółem impreza bardzo dobrze zorganizowana, trochę nie jestem przyzwyczajona do tak wielkiego zjazdu - ciężko było mi znaleźć znajomych i trochę nie czułam w pewnym sensie bliskości ludzi, może za sprawą małej grupą osób, z którymi chodziłam po konie. Nie mniej dużo osób nas zaczepiało na zdjęcia czego wcześniej nie doświadczyłam, to bardzo miłe! Jak również były osóbki, które zagadywały lub rozmawiały z nami.
Nie ma co się rozpisywać, konwent udany, jak cały weekend. Zadowolona jestem również z ludzi poznanych lub spotkanych + aż mnie kusi, aby zrobić kolejny cosplay. Teraz w Toruniu 7-10.05 będą juwenalia w tematyce cosplayu. Ktoś będzie? <3

Łapcie fotki (głównie wykonane przez Lambdę):
kolejkon, który szedł bardzo sprawnie~

Bros Family! (szkoda, że każde jakie mamy jest rozmazane >: )

Swoto z Zuzą xD

OMG Lady Arcade wygląda tak pięknie *o*

Dziewczyna prezentowała się tak kosmicznie ! <3 

Awwww


I na koniec, już z niedzieli, Lambda z toporem Siona. Ciężki, idealny do krzywdzenia, heuheuheuheu.
To tyle na dziś. Bai, bai~

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.