review ☆ Bunny 4 Color Green

Witajcie! Już jakiś czas temu klenspop przysłało mi drugą parę soczewek, jest to ten sam model lecz w kolorze zielonym - coś co bardzo ciepło przyjęłam. Sam dizajn soczewek mnie urzekł, pomimo wielkości wyglądają naturalnie, a mój naturalny kolor to zielony :3



Jak tylko tworzyłam soczewki kilka razy sprawdziłam czy nie pomylono ich z zielonymi. Są tak bardzo podobne te kolory w princie! Sami spójrzcie na zdjęcie wyżej. Jedne są na oczach zielone a drugie niebieskie. Coś co mnie zaskoczyło i do tej pory kiedy dłużej nie używam tych soczewek nie pamiętam w którym pudełeczku jaki mam kolor (a mają inne pokrywki >: ). W każdym razie...wowo...dziwnie, bardzo dziwne. A dziwniejsze jest to jak mocno się rozróżniają na oczach. Tutaj znajdziecie recenzję niebieskich: 

Ponownie otrzymałam taki sam zestaw: dobrze opakowane soczewki w pudełeczku, instrukcja i szczypczyki + pudełeczko :)


Specyfikacje


☆ wielkość: 14.5 mm jak dla mnie efekt wielkości mają nawet do 15mm

☆ krzywizna: 8.8 mm
☆ żywotność: 6 miesięcy
☆ nawodnienie: 38%
☆ moc: dostępne jedynie 'zerówki'



Komfort  5/5

 Ponownie te soczewki mnie nie zawiodły. jedynie zmęczenie mi dokuczało, ale tak to spokojnie w nich wytrzymuję +6 godzin.


Wygląd  4/5 

Różnica od niebieskich jest taka, że mają nieco więcej zieleni niż niebieskiego czy różowego. Wydaje mi się, że są również nieco bardziej wyraźne na oczach, mocniejsze, ale to może być kwestia podpicia przez moje zielone oczy :)



Cena ☆ $22 / około 80PLN 

aktualnie soczewki są przecenione na $ 18 / ok. 68PLN (cena z dnia dodania postu!)


Ocena 

mam nadzieję, że mój telefon nie zjadł mocno jakości zdjęć ._.


A tak się ubrałam do mojej sesyjki w tym makijażu i soczewkach~

A tu łapcie zdjęcie - jedno z kilku - jakie zrobiłam sobie sama w ramach mojej fazy na VK~ więcej znajdziecie (będę uzupełniać) na moim page'u. A jak już uzupełnię to i może wrzucę w osobnym poscie na bloga :)


baibai~

1 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.