review ☆ Cutie Cat Brown (Holicat)

Znowu troszkę mnie nie było, ale za to mam nazbierane sporo recenzji kosmetycznych oraz jestem w trakcie tworzenia postu o Cyprze i architekturze secesji :) Moja nieobecność jest spowodowana studiami oraz paroma innymi mniejszymi rzeczami.
W tym poście opiszę Wam miesięczne soczewki, które mnie urzekły!

Cutie Cat Brown (Holicat-XCH504)

Nie przepadam za bardzo kiedy soczewki są z mocną obwódką, kolor dziko odstaje i w sumie...nie wygląda to chociaż trochę przy naturalnie. Cały miesiąc przechodziłam w tych soczewkach, aby na spokojnie móc powiedzieć i potwierdzić, że miesięczne soczewki są bardzo wygodne!


Tym razem otrzymałam dwie pary miesięcznych soczewek (następne będą mniej więcej za miesiąc) i jedne z nich mają kolor brązowy. Seria nazwana jest coś-tam 'cat', faktycznie jakby się tak dobrze pomalować soczewki dadzą taki efekt uroczych paczałek kota. Myślę, że wszystko przez mocną obwódkę.
Specyfikacje
☆ wielkość: 14.5mm
☆ krzywizna: 8.7mm
☆ żywotność: 1 miesiąc
☆ nawodnienie: 40%
☆ moc: od 0 do -8.00

Komfort ☆ 6/5
Tak, dałam 6 xD zazwyczaj oceniałam wysoko soczewki, ponieważ nie przeszkadzają mi w noszeniu, jeśli nie jestem nie wiadomo jak zmęczona to mogę nosić. Ale tych zupełnie nie czuję na oku. Póki nie ubierze się wygodniejszych soczewek to nie czuje się tej różnicy wygody. Tak wiec polecam każdemu, aby w życiu spróbował soczewek, które mają miesiąc lub mniej żywotności!

Wygląd ☆ 4+/5
Nie jest to mój ulubiony model, jest uroczy, nie jest chamsko sztuczny jednak ja preferuję z mniejszą obwódką :)

Cena ☆ $18 / ok. 72PLN

Ocena ☆☆☆☆☆


 







1 komentarze:

  1. Otaku~! :) Wyglądasz jak kotek :)
    Pozdrawiam,
    www.molizarea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.