review ☆ Etude House Precious Mineral BB Cream Cover & Bright Fit

Zauważyłam, że produkty EH są takie sobie. Są bo są, ale jak na razie jedyne czym jestem zachwycona to podwójnymi próbkami maseczek KLIK. Ich cupcake do ust/policzków/oczu prawie w cale się nie trzyma, a baza o dziwnej konsystencji wchodzi w cerę przesuszając ją, chociaż krycie nawet, nawet. To kilka rzeczy, z którymi się spotkałam. Miałam różne próbki, gdzie przy odpowiednim użyciu starczały mi na 3 razy, ale rewelacji nie odczułam. Chociaż te oczyszczające produkty mają plusy, tak makijażowe mnie nie porwały. Może mi się tylko wydaje, że ich produkty są średnie, może ta firma nie jest dla mojej skóry, a może faktycznie są średni, a kuszą uroczymi opakowaniami.
Ah wybaczcie, mam jeden produkt, który uwielbiam. Myślałam, że to It's Skin, ale okazało się, że to EH KLIK, ale to się już średnio trzymało KLIK
Dobra kończę to wymienianie. Może jeszcze dam szansę innym produktom.

Etude House BB Cream Cover & Bright Fit


☆ 
• Trzy kolory do wyboru: W24 Honey Beige, 02 Light Beige, W13 Natural Beige
• jego podwójna technologia z korektorem sprawia, że gładko stapia się ze skórą
• Skóra wygląda na promienną
• Trwałe krycie bez efektu ściemnienia
• Nawilżenie i zdrowy wygląd
• 35g
• SPF 30/PA++
•skład: Water, Titanium Dioxide (CI 77891), Phenyl Trimethicone, Cyclopentasiloxane, Dipropylene Glycol, Hydrogenated Polydecene, Butylene Glycol, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cyclohexasiloxane, Niacinamide, Sodium Chloride, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Zinc Oxide (CI 77947), Sodium Hyaluronate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Talc, Pearl Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Pelargonium Graveolens Extract, Sanguisorba Officinalis Root Extract, Uncaria Gambir Extract, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Rose Extract, Narcissus Pseudo-Narcissus (Daffodil) Flower Extract, Freesia Refracta Extract, Iris Versicolor Extract, Jasminum Officinale (Jasmine) Extract, Lilium Tigrinum Extract, Leontopodium Alpinum Extract, Ethylhexyl Palmitate, Sorbitan Isostearate, Disteardimonium Hectorite, Polyglyceryl-4 Isostearate, Dimethicone, Cetyl Dimethicone, Hexyl Laurate, Beeswax, Sorbitan Olivate, Quaternium-90 Bentonite, Tocopheryl Acetate, Triethoxycaprylylsilane, Triethyl Citrate, Hydrogen Dimethicone, Adenosine, Propylene Carbonate, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, 1,2-Hexanediol, Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxides (CI 77499), Fragrance
CENA ☆ $12.40 / ok. 50 PLN (na stronie firmy)
Ocena ☆☆/5


☆ PLUSY ☆
Na pewno kolor i zapach. Również przyjemnie się go rozprowadza, na policzkach tworzyło mi ładne wykończenie.

☆ MINUSY ☆
Łatwo z nim przesadzić, co powoduje widoczną maskę. Na skórkach i przesuszonych miejscach (u mnie nos) zbierał się i wyglądało jak wżarty w skórę odstający puder. Wykończenie często miał na nosie przez to bardzo matowe i podbiał każdą suchość. Nie do końca krył niedoskonałości czy zaróżowienia. Te drugie przebijały, chociaż wydawały się jaśniejsze.
Na skórze utrzymuje się tak do 5 godzin. Łatwo się waży. 
Jak dla mnie to dobry BB dla osób o normalnej cerze, bez wybryków w postaci suchych plam czy strupków po pryszczach i innych. 






 



1 komentarze:

  1. Miałam go kiedyś i był średniakiem :/ raczej już do niego nie powrócę...

    Kochana, byłabym bardzo wdzięczna, jakbyś poklikała w linki w najnowszej notce :* : http://www.testacja.pl/2016/05/lookbook-wiosna-lato-2016-shein.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.