review ☆ Ellen 3COLOR Gray

Witajcie!
Dzisiaj przedstawię Wam szare soczewki. Jest to jeden z mniej moich ulubionych kolorów w kontaktach. Dlaczego? Bo zazwyczaj mają słaby efekt. Ani razu jeszcze nie trafiłam na wyraziste szare lensy. Może kiedyś się to zmieni :)

ELLEN 3COLOR GRAY

Specyfikacje 

☆ wielkość: 14 mm 
☆ wielkość grafiki: 13.7mm
☆ krzywizna: 8.6 mm
☆ żywotność: 6 miesięcy
☆ nawodnienie: 38%
☆ moc: od 0 do -5

Komfort  3/5
Niestety tutaj się zawiodłam. Często moje oko się przesuszało kiedy miałam je na sobie. Niekiedy lekko je czułam, ale to szybko mijało.

Wygląd  3/5 
Niestety dają mało. Oprócz powiększenia oka nic ciekawego nie wnoszą. Kolor oka jest bardziej przygaszony lub taki sam. Rewelacji nie ma. Może inne kolory tych soczewek sprawdzają się ciekawiej. 

Cena  $18 / około 70PLN 

Ocena ☆/5

po lewej soczewka, po prawej moje naturalne oko

światło dzienne

z lampą błyskową


Co o nich sądzicie? Osobiście nie jestem przekonana niestety >:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.